Tuesday 23 March 2010

apa itu S.A.H.A.M ?!

S.A.H.A.M adalah

S - sex
A - adalah
H - hak
A - asasi
M - manusia


Jadi ungkapan ini aku dapat dr kwn aku iaitu prof.kerky dan prof.add skull, mereka yang telah mewujubkan ungkapan² seperti ni dan pendapat aku ia sgt logik dan bijak! Pasal pe ey, skunk kite pandang zaman kitalah lagipun sex tu skop yang luas bukan setakat masukkan totey dalam pusykan?!.
Then aku wase jika nak bincang pasal sex ni kan mesti dikalangan kowrunk² ada yg pikir pompuan/lelaki ni giler sex lah mende jadah lah PLSS lah bukak minda tu ckit.
Seronok bila bincang tentang sex sesama kite, jangan lah bincang sex berdua mmg MAINLAH jawabnyer hahaha :P ni aku ckp pasal duk bincang tentang Apa tu sex?! Mengapa kite perlu sex?! Best ke sex tu?! dan sebagainya at least boleh hilangkan sikap CULTURE SHOCK pada setgh² pompuaan/lelaki yang JAKUN.
Dari segi agama plak mmg sex tu haram jika tiada hubungan suami isteri. Tapi kalau ada yang masih memelihara diri dan hindarkan diri dr sex ALHAMDULILAH tapi tetap kene taw gak sex tu mendekan?! hahaha.........

Dahlah mls nak taip lagi....
sebenarnyer saje jerk bukak topik ni terasa yang berkongsi dan pada yang baca tu ada rasa gersang ker g lah mana² spot utk lepas kan :P

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...