Thursday 8 April 2010

sIS emy! hAdApI dEngAn tAbAh

Salam kepada semuanya,

Tengahari tadi aku dapat panggilan dari En.Teruna Bersahaja a.k.a TUNA ajak melawat ayah kepada sis emy ( Malaysia:10 chatez ) yang exciden pada semalamnya. Dengan pantas berkata BAIKLAH SAYA IKUT! aku pun ikut. Dah sampai Hostipal Sultanah Aminah kami menuju ke wad barat 2, itulah kali pertama aku bertemu dengan sis emy. Sis nmpk tenang jerk dalam hati tuhan jerk yang tahu, aku dan tuna bertemu dengan keluarga sis emy. Sedih dan pilu hati ku melihat ayah sis emy :( nampak kesakitan dan keletihan melawan sakit tu sangat kecian :( kehilangan angota tubuh badan bukan 1 pekara yang bisa diterima jika ketahanan emosi tidak kuat. Apapun gurl respect dengan family sis emy kerna menghadapi dugaan ini dgn tenang. Gurl doakan moga ayah sis cepat sembuh dan menjalanin kehidupan harian dgn penuh kesabaran dan kecekalan :X sokongan dari keluarga yang bakal menguatkan beliau. Gurl syg sis emy! Dan tuna suwoh aku selitkan bahawasanya "TUNA lepas rindu aku jumpe kamu" <-- aku berkata ahaks :P

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...