Monday 19 April 2010

tErimA kAsIh kEngkAwAn

Ok! Ini bukan kesinambungan tOpik issue kengkawan hari tu, tapi berkaitan jugalah. TERIMA KASIH pada rakan² lesbian ku sejati SEZ, SERAI dan MEEN yang turut menulis blog tentang masalah kengkawan ni, banyak teori dan tanggapan serta PEEL kengkawan yang boleh dikongsi bersama². Secara tak lansung aku boleh belajar dan mengerti lebih tentang kengkawan. Tiada apa yang perlu diperbahas lagi sebab selagi kita belom MAMPUS selagi tulah kite akan berkengkawan. Dan seperti sebelumnyer Konflik adalah musuh utama kita sepanjang kehidupan kite. Aku bahagia dengan kehidupan ku sebab walau payah mcm mana pun kehidupan tetap aku tempuh. Kengkawan plak ramai yang membantu aku dr segi menaikkan semangat dan menjatuhkan semangat ada gak. Kepada kengkawan yang sebelum ni pernah membuat TAIK @ dengki kianat kat aku, aku maafkan dan halalkan segalanya dunia akhirat. Memang bila di ingat sakit hati rase nak pukul dgn kayu besbol, tapi pointlesslah mcm haram jerk buat semua tu. Jadi maafkanlah sebab kite sendiri pun tatawu kite pernah menjadi seperti dia sebelum ni @ akan dtg. Mintak jauh sgt² :* Sekian......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...