Friday 7 May 2010

i`m LOsER...........

akU bencilah diri aku.....
Pesal aku ada perasaan ini! Wey aku xlemah lah..tapi nape seksa wa cmni! Bila aku diperlukan kaw cari aku... bila x kaw ignore aku mcm aku ni xwujud! Wey aku tawlah aku bukan pOmpuan baik tapi aku hati perasaan ahaks! Aku xmintak kaw beri perhatian pada aku. Tapi at least buat ar aku ni wujud, tapi aku wase... pompuan mcm aku ni biasalah.... hanya digunakan apabila terdesak! Kan bagus lau aku xde perasaan hati batu..... dahlah mls! Aku biarkan diri aku jadi kejam lepas ni ahaks!

1 comment:

  1. jangan menyalahkan diri sendiri disebabkan orang lain.Kita hidup didunia ini hanya sementara sahaja.So, mari la kita happy dan ingat pada tuhan yang 1 sahaja ( ALLAH S.W.T ).
    Selain itu, jangan la kau fikirkan bahawa hanya seorang lelaki yang jahat semua lelaki terlibat.Kau boleh cari lelaki lain.

    p/s:Saya sedang mencari partner untuk bisnes saya yang berada di johor.Jika anda berminat, sila ke page saya dan ym saya

    http://a-y-i-e-sharing.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...