Tuesday 18 May 2010

kEhiLangan?! OMG


Kehilangan cinta sudah menjadi kebiasaan dlm hidup ku. Bukan kerna aku senang jatuh chenta tapi seperti manusia yang lain punya perasaan dan jiwa yang ingin disentuh oleh chenta yang tulus dan ikhlas, tanpa ada syarat @ peraturan yang perlu dipatuhi jika ingin dicintai @ menyintai. Mengapa keadaan ini terlalu sulit difahami?! Jika aku ini jahat orgnya, adakah aku akan terus jahat?! Jika aku buruk rupa paras orgnya, adakah patut aku dihukum tanpa mengenali terlebih dahulu?! Aku begini kerna kamu LELAKI. Aku bahagia kerna kamu LELAKI. Aku mengemis kerna kamu LELAKI. Aku menyinta kerna kamu LELAKI. Tetapi LELAKI mengapa senang benar menjatuhkan hukuman pada kami WANITA?! adakah buruk benarkah WANITA ini?! Aku hadapi dengan senyuman walaupun hati diremukkan dengan tanpa belas kasihan dari kamu LELAKI. Biar luka ini terubat sendiri seperti tempoh 3tahun ku yang sebelumnya. Aku pasrah dan aku redha dengan ketentuanya dari maha ESA kerna sesungguhnya kebahagiaan bukan milikku. Mungkin bukan sekarang tetapi nanti dan terus ku nanti... Terima Kasih CHENTA ♥:(♥:(♥

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...