Monday 3 May 2010

wArnA dAkU - - [ sHidA taG frOm u ]

Assalamualaikum reader,

Ahaks! mcm biasa aku kan rajin baca blog kengkawan² aku. . Jadi aku sudah baca blog shida yang bertajuk warna berdasarkan tarikh lahir. Tarikh lahir aku 26 mac 1987 jadi setelah melihat warna aku adalah ♥ UNGU ♥ ( kebetulan warna fav aku wey ) Jadi aku hEPy!!!

Ungu Amboi! Kamu ini gadis/jejaka misteri rupanya Tak ramai orang yang dapatmendekati diri kamu kecuali orang yang benar-benar kamu percayai. Walaupunbegitu , kamu tak pernah pentingkan diri sendiri dan agak mudah terpengaruhdengan perkara-perkara yang baru bagi kamu. Mood memainkan peranan pentingmempengaruhi kehidupan kamu seharian. Jika kamu rasa gembira, sudah tentunya hari itu menjadi hari yang paling ceria bagi diri kamu dan begitu juga sebaliknya. Dalam menjalinkan percintaan, kamu lebih cenderung untuk memilih mereka yang punyai kedudukan dan agak stabil kewangan mereka.

Ahaks
! ada yang betul dan ada yang salah hakikatnyer.....Its for fun dude! ♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...