Thursday 22 July 2010

isSuE kEngkAwaN part II



Assalamualaikum reader,

Wah, part II gempak siak!
Ini bermaksud topik kengkawan nie xpenah bakalan berakhir. kOwrunk yang umpana insan penuh dgn lendir² pejal di dalamm kepala kene lah mengambil tindakkan yang dewasa dan lOgik jika ingin meneruskan hubungan kengkawan sesama insan. kOwrunk xhfm bahasa aku?! lantak kOwrunk lah. Tapi awal² aku ckp tOpik nie terbukak aku tidak ada klass²kan kOwrunk dia tangga memana. Penilaian adalah hak reader yang baca blog dan post aku ini. Dan kOwrunk jgn risaulah akan kewujudan hantu @ jembalang @ hidup dan yang mati pasal xde kene mengena pOn.

Kengkawan, kan dulu aku ada bebel kengkawan nie byk jenis kengkawan. Tapi skunk nie aku xnaklah ulang mende yang penah aku ckp! Aku nak ckp skunk pasal ada lah kengkawan² yang lendir pejal dlm otak dia kurang nak berfungsi, dan kengkawan yang hanya ingin bernyayi dalam melody org lain tanpa ada hati dan perasaan tentang akibat dan hanya pikir keuntungan PHD mereka. ahaks! Yelah aku taw manusia tidak sempurna tapi APAKAH HAK KOWRUNK NAK PERSOALKAN DAN DESKIMINASI KEHIDUPAN ORG LAIN?! kOwrunk dah bagus sgt ey?! wEy tOlOng bukak selaput mata kOwrunk yang dijadi sama bahan dan sama pOwer dari yang ESA. kengkawan ini adalah anugerah yang sebenarnyer perlu dijaga sama seperti barang yang berharga. Tidaklah sampai mengabaikan keluarga disebabkan kengkawan itu BODOH! namanya.

Kengkawan ramai yang pandai berjenaka sesama kengkawan. Tapikan kOwrunk lau perasaan ada setgh kengkawan yang xbley menahan tahap gurauan kengkawan yang lain padahal kengkawan sendiri yang ajak kengkawan gurau. Ahaks! Kengkawan mcm nie kan kite kene jaga hati dia elok² pasal kite sendiri takutlah kdg² kengkawan punye speaker nie sudah nak jaga sebab kengkawan² jenis nie kan. Bila benci xske mulalah bukak high VOLUME kasi semua org dgr! Then nak buat risalah² berbau perli dimana² yang sempat kengkawan nie sebarkan ahaks! amcm setakat nie reader semua boleh carry x ngn statement aku?! pedas ke?! kengkawan nie bukan nak kondem tapi kengkawan rase kengkawan naklah luahkan apa yang kengkawan rase terhadap kengkawan. Lagipun kengkawan² selalu ckp yang aku ni jahatlah apa lah. Jadi kepada kengkawan yang menilai @ menghukum kengkawan padahal xdelah kenal sgt pon dgn kengkawan tu sedOr diri tgk diri ey. Aku ini bukan apa aku menyampah nak tgk lakonan² haram J. Drama sana sini tai masuk tv xjugak chamne?!

Ok last skali ey, kengkawan² yang masih berada dibelakang kengkawan dan tidak pernah lelah memberi kata² semangat dan percayakan kengkawan. Thanks! aku ini adalah insan jahil yang hanya inginkan garisan tegak utk menjalanin kehidupan dan berkengkawan dgr seikhlas mungkin. Isu ini bakalan bersambung.... nantikan ok. ♥ ahaks! Comment lah lau kOwrunk seorang yang berani dan aku pasti anda semua berani!

4 comments:

  1. eh cik g fadhilah.. jangan risau... saya kawan yang ta suke makan kawan.. dan sentiasa akan berada menyokong awak dr belakang.. walau awak tak sedar... thnks~!

    ReplyDelete
  2. terima kasih....

    biar kite buruk dilua tapi dlm masih ada nilai yang boleh dibangga kan. ♥ i love u

    ReplyDelete
  3. kengkawan, buat advertisement dan name card. sekian.

    -lady boss

    nota kaki: ye ye..aku setuju je. walaupun aku kurang faham sebenarnya. tapi aku sokong je la. kawan punya pasal

    ReplyDelete
  4. =)) gler r pn mentel =)) terbaek =))
    ade cite xnak bercerita, xde cerita sibuk buat berita,cita2 nak jd reporter,last2 cerita kedai kopi je der.
    pe yg aku merepek pn aku xtau.....

    mentel aku ade cite ni.pe2 ko kol or sms aku
    -arm-

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...