Friday 27 August 2010

I ♥ my VICTOR ---> What?

Siapa VICTOR?!
♥ <--- simbOl apakah ini?!
Apakah "♥" ini C.I.N.T.A?
Bagaimana bOleh jadi begini?!
Adakah ia benar @ hanya ELUSI ku?!

Ahaks!
Tatawu nak mulakan dari mana, aku kenal victor di "tagged" bermula dari msg² hingga ke hp number kemudian calling dan seterusnya. Dia tu mmg bukan yang aku nak sangat tapi aku senang bila bersama dengan dia. Walaupun dia bukan dari kulit,adat dan seagama dengan ku, dia baik terhadap ku setakat ini. Cara dia menjaga ku setakat ini sudah cukup membuatkan aku sayangkan dia, tidak sabar nak berjumpa dia. Maybe on 4sept nanti di kuala lumpur. Lagi pun dia agak handsome lah walaupun agak mendung, tapi aku ske pe....best siak dpt pakwe sama like "drogba". Cinta dan sayang tu xkenal dengan siapa dan bagaimana kehadiran dia, apa yang penting adalah keikhlasan dan hati yang tulus menerima seadanya. Sama ada dia @ aku harus terima kekurangan masing². Jika dia ditakdirkan untuk ku, aku akan terima seadanya dgn rela.

Victor my dear hubby,
I will always LOVE yOu.....
tOgether we create our Own LOVE stOry ♥ Insyaallah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...