Friday 20 August 2010

KeCOh ar! ( isSue kEngkAwan iv )

Assalamualaikum reader,

Ahaks!
Aku ingat bulan mulia nie xdelah issue² yang membabitkan kengkawan tapi aku silap ada rupenya. aku lepak santai² main FB mcm biasalah update tentang event dikeliling aku, issue² yang belaku termasuklah issue kengkawan nie! Aku mcm nak tergelak baca, masing² memainkan peranan sendiri dalam drama yang bodo mcm nie. Aku terasa bende nie biasa jerk tapi bila dah tgk panjang nak mampOs peh ~ hangat! hangat! hangat! xdisangka.

Kenapa begini jadinya?!
Tidaklah nak jadi "hero" @ "firestone" just nak memberi pendapat aku tentang issue yang belaku yang sepatutnye x berlaku! Kaedahnye kOwrunk budak² lagi ke dah besa?! dah besakan..lau kawin dah ada anak 2-3 orang dah. So hOtak kOwrunk pergi mana sey?! ye aku tatawu cite sebenarnyer tapi nie seme mesti punca mulut dan kroni yang xberapa nak berjaya.

Senang ey, kalau kOwrunk rasa mempersoalkan kehidupan orang lain dan membawa cerita² dongeng @ buruk, xpelah silakan siapalah aku nak halang. Kubur masing²kan kalau pOst aku kali nie adaa yang kutuk alahamdulilah.....yelah aku nie byk dOsa kalau kOwrunk bagi pahala kOwrunk aku mesti aku happy kan.... ahaks! aku ada word sesuatu kat FB aku tentang kroni nie jap² aku cOpy and paste!

"apabila sesuatu puak yang diwujubkan untuk kepenting AHLI² majlis puak tersebut sudah tentu ada gOssip,kOnservatif,prejudis,penghakiman tidak bertauliah serta propaganda yang boleh buat mereka terbahak dan tergelak. yelah LIFE org lain bukan diri sendirikan? Tapi........ tunggu ar bila bahan² dah xde mulalah terbalahan tikam belakang sesama AHLI² MAJLIS puak tersebut jadi TAHNIAH KEPADA ANDA! ♥"




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...