Monday 2 August 2010

PERBEZAAN KITA



Adalah.............................

Contoh :
- Warna Kulit dan Rambut
- Pertuturan ( bahasa )
- Perwatakan
- Kaum ( Melayu,Cina,India dll )
- Pemikiran
- Dll.................

Aku xnaklah bebel panjang² pasal aku pun tgh mls tapi cube kOwrunk teka dalam semua perbezaan² yang ada dan wujud ada 1 perkara yang sama. CINTA! Asal?! kOwrunk xsetuju ke?! xpe kalau ada perbezaan pendapat dan ia adalah hak masing² utk menegakkan apa yang kOwrunk rase lebih fakta. Tapi bagi aku CINTA ialah satu²nya persamaan kita

CINTA kepada ALLAH s.w.t, Keluarga, Kengkawan, termasuk kepada KEKASIH. Perasaan yang sama suci dan tulus, ikhlas dan penuh murni. Jadi tOlOnglah, jangan pernah sakiti CINTA dan mencacatkan CINTA. Peringatan ini bukan utk kOwrunk jerk tapi untuk aku juga. So pertanyaan untuk kalian --> " Adakah ini hanya elusi aku @ fakta yang kOnOnya wujud? " - gfadhilah -

"kita berbeda dalam semua kecuali cinta."
- sOe hOk gie (Activist) -

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...