Sunday 12 September 2010

My Own MACBETH


Ahaks!

Finally i gOt my Own Macbeth

Manchester Gray!

Terima Kasih kepada kengkawan aku yang turut membantu aku dalam mendapatkan kasut idaman aku ini. Abu, Apis, Nina, Oat xlupa juga pada awek abu san berserta kengkawan beliau pika dan afiq. Aku puas macbeth menjadi milik aku yang mutlak dan akibatnya tu dia... baju kurung bersama macbeth. hahaha cool bukan... jgn JELES ey. nak g beli tapi mintak tlg kepada kengkawan yang nak macbeth tu beli original ey, bukan apa xpuas beli yang cikai rupa pon xsama pon.

Ahaks! aku suke...... :P

3 comments:

  1. peh angkuh seyh angkat macbeth.xpe2..slmt memakai.nnt parking kat rumah jgn lupe lock.

    ReplyDelete
  2. btw sy noob macbeth..ape beza manchester,elliot,dan laen2.n mengapa anda memilih manchester?adakah sbb anda meminati man u sbg pasukan pilihan??apakah pendapat anda mengenai macbeth elliot premium red?tidakkah ia menambat hati?bagaimana pula special projek shoes macbethXmike dirnt?sila komen.

    ReplyDelete
  3. owh Sang Ganjil :)

    sebenarnye tidak ada kene mengena dgn man u! kerna dah pasti sy membenci man u sgt², reason mengapa sy memakai macbeth adalah kerna kaki sy yang mengembang dan tidak sesuai utk memakai eliot. kerna eliot tidak mempunyai tulang pada sisinya. premium red? hehe lawa tapi seperti yang telah diterangkan.... :D machester kelebihan adalah tapak yang lebih tinggi memandangkan sy nie lasak orgnyer :D sekian

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...