Wednesday 29 September 2010

Perlu ke?!

Ape yang difikirkan oleh manusia yang punya otak tetapi kecik dan tidak gunakan! ahaks, aku sebenarnyer mmg mls nak campur aduk selagi dia xkacau kehidupan aku yang agak normal nie. Tapi mata dan telinga aku sakit asyk² pekara sama, kene tinggal kekasih, dikhianati kekasih yang aku paling pelik adalah " dikianati sahabat " shake shake shake punggunglah kaedahnya.

Aku cume memberi pendapatan dan apa yang aku rasa kalau salah maaflah ey,

1) kalau takut rasa sakit @ dilanda kekecewa tahap kelar leher xpyh bercinta!

2)kalau rasa diri tu sgt bagus jadi lelaki sejati, buat apa nak melembutkan diri!

ok aku bukan homophobit mcm noh hujan!
aku terima kengkawan aku yang ada naluri yang berbeza dari kebiasaan, tapi yang aku xbley nak terima adalah naluri yang sebenarnyer kaw buat² tapi di perkataan ia adalah lahiriah kaw! Jadah siak mcm tu.... kecian ada nak sepak pun ada geli siak! Aku bukan perfect utk mempersoalkan kehidupan org sekeliling.. tapi xsalah ke jika aku seorang insan yang jahil boleh membuat rakan² akuhindar dr buat kesilapan yang mereka sendiri akan malu dan dimalukan.

sudahlah...
mengada² lebih...
jadi lelaki sudah brO! tatawu bercinta dgn pompuan bukan alasan, belajar jgn bodoh sombong plak. Kalau nak belajar main ke kiss ke jilat ke belajar ngn perempuan xpyh sejenis² rasa mende kaedahnya.... kalau kaw dah mmg cmtu aku xkisah! nie BUKAN CILAKER! SEDOR jgn MENGELUPOR!

1 comment:

  1. Baiklah nyah... mak akan jadi lelaki sejati.. (betul-betulkan wig dan stiletto!!)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...