Monday 11 October 2010

Pearl Harbor

Pearl Harbor
Cerita dua sahabat, Rafe dan Danny,
dan cinta mereka hidup sebagai tentera udara U.S.
Mereka pergi untuk perang menetang Jepun.

Pengarah: Michael Bay
Penulis: Randall Wallace
Release Date: 25 Mei 2001 (Malaysia)

*Walaupun cite nie dah lamakan dan aku dah lama tgk cite nie, tapi tadi aku tgk balik kat StarMovie adOi..wa bOleh meleley air mata siak! Seyes sedih aku tgk cite² perang nie bukan sebab bab² percintaan sgt tapi perngobaran dan akibat perang bukan saja di US mana² termaksud negara aku Malaysia nie. Adakah kite bersedia dengan segala kemungkinan? hurm... terus terang aku sendiri tidak bersedia. Apapun aku bagi 3.5 bintang dari 5 :D yay!

Soundtrack : There You`ll Be by Faith Hill

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...