Sunday 7 November 2010

Kalau aku ada anak. [ my vErsiOn ]

Assalamualaikum reader,

Ahaks!
agak lama aku xupdate blog nie pasal aku xde masa dan tatawu nak post apa. Tapi tadi aku ON facebook aku ada plak minah nie tag aku tajuk dia "Kalau aku ada anak" dan siap beri amaran kalau xbuat robohlah umh aku. Jadi aku beranikan dirilah tayang angan² aku kalau aku jadi bonda suatu masa nanti. sO jOm fOkus --->

Kalau aku ada anak :
  • Anak yang sempurna ( tiada cacat cela )
  • Comel dan menawan & macho
  • Bijak + Lincah + Agresif
  • Menjaga kesOpanan dan Tatasusila
  • Tinggi + Berkulit hitam manis
  • Xberlagak + XsOmbong angkuh + Baik hati ( mcm aku )
  • Berpelajaran ( ketahap yang boleh aku banggakan )
  • Berjaya Dunia & Akhirat ( Insyallah )
Setakat ini aku rase cukuplah pasal aku sendiri xbley nak luahankan sesemuanya pasal xreti nak ckp mcm mana. Tapi apa yang pasti Setiap parent mestilah mahukan kebaikan untuk anak² mereka kan. Same as me dan skunk boleh aku ckp pasal aku blom mampu untuk menjadi seorang bonda pasal gua xkawin lagi! Tapi bila sudah jadi arghhh tgk lah anak aku jadi apa ahaks!. Yang penting "Kalau aku ada anak" selain harapan aku terhadap anak aku. Pada aku juga ada, jika diizinkan aku ingin menjadi seorang bonda yang mampu mengajar @ memberi contoh yang terbaik utk anak² ku. Walaupun aku skunk bukanlah baik sgt, tapi manusia bakalan berubah ntah bila kita sendiri tatawu. Aku tidak akan mengongkong, santai hadapi masalah dan tetap bersama anak² aku hingga hujung nafas ku. Sebab mereka adalah harta yang tidak ternilai harganya :) ahaks! touching ey..... sudahlah..bebel plak aku.

Akhir kata dari aku segala yang dirancangkan belum tentu boleh dilaksanakan jika tidak ada keberkatan dan usaha kita sendiri serta yang utama jika tidak dengan izinnya ALLAH S.W.T :)

Insyallah Amin........

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...