Friday 14 January 2011

Berkasih @ Berkawan

Assalamualaikum reader,

Topik yang diilhamkan oleh saudari "Fazila" dengan tOpik "Kapel O Kawan lebih baik". Sebenarnyer tOpik nie dia dah pOst agak lama aku jerk yg amek masa lama nak re-pOst tOpik nie. Tapi xpe.. mari kita mulakan :)

Berkasih
Berkawan

Teori aku seperti biasa setiap yang wujud dimuka bumi ini ada 2 kemungkin ( Baik : Buruk ). Dari sudut pandang yang berbeza dikalangan insani dunia.

Baik : Apabila pasangan itu bercinta + berkasih mesti banyak mende yang boleh dilakukan bersama contoh : susah senang bersama (kepada yang bernasib baik), bergelak ketawe menangis juga bersama, jadi xdelah kusut sgt hOtak kOwrunk kalau ada pakwe@makwe kan. Lagi 1 bila berkasih biasanya kite ada "SETIA" dan kite akan mempertahankan sampai ke alam perkahwinan sebab baik buruk pasangan kite sudah faham kan? ok!

Buruk : Kalau dah namanyer buruk pasti banyak betul x? salah 1 keburukan kalau kite berkasih nie, Terkongkong + xde freedOm + terlalu bergantung + berkemungkinan bOsan(hanya pada org yang cepat bosan) apa lagi banyak lagi sebenarnyer.... segala yang buruk² la....

Solusi : Solusi @ penyelesaiannya adalah... tgklah diri sendiri ng0ks! kalau dah xboleh pergi dgn keadaan kOwrunk angkat kaki jalan... kalau dah rase berat nak tinggal continue jerk. watpe pening pale... sayang mmg syg... tapi kalau memudaratkan diri watpe nak stay! Ader Otak guna jgn ske² simpan jadi taik ok!

p/s : kepada sesiapa yang terasa maaflah.... teori nie aku tulis untuk diri aku gak sebenarnyer bila kite bercinta @ berkawan dan ada landasan kasih syg... mmg kdg² bodow dia pergi gak! so family ada kengkawan pun ada.. santai suda! tgu next pOst lagi pedas!!!!!! yeahhhh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...