Sunday 16 January 2011

isSuE kEngkAwaN part Iv

Assalamualaikum reader,

"Air muka? Bahasa?.. Itu yg Ngkau nampak! Hati budi aku.. Hanya Mak Bapak, adik beradik dan kawan2 rapat aku aje yg tahu.. Aku tak ambik pusing Apa org kata..termasuk Ngkau., Aku pedulik Apa.. Ngkau hanya kenal luaran aku., hati budi Aku Ngkau tak tahu.. Biar beratus ribu gaji Ngkau sebulan., pedulik Apa Aku! Tinggi mana pangkat Ngkau! Pedulik Apa Aku!Apa Aku kisah..syurga Bukan di bawah tapak kaki Ngkau pun..
Brapa Ramai yg nampak baik.. Bahasanya bagus.. Air mukanya manis.. Pijak semut pun tak mati.. Tp menjadi talam dua muka., tertangkap basah.. Tertangkap rasuah .. Pukul Bini., Pukul anak..

Aku Ada Ramai kawan2 lain yg minat nk berkawan ngan Aku., yg kenal hati budi aku..
Berapa Ramai pulak org suka dgn Ngkau? Dan tak Ada ke org menyampah dgn Ngkau?...yg penting..ngkau mmg pukimak...!!!!!!!!!!!!" -Wan Mizer-

Ini adalah hasil penulisan mangsa yang telah marah dan merOyan!
kesian ey....

Ok!
Intro ckit mana aku dapat petikan kreatiF hangat da panas nie, aku dpt kat grOup yang telah di wujud kan oleh org giler yang dipanggil "SAYA SUKA MAKI" <-- jadi agak berbakul² dosa untuk org yang maki² dalam grOup nie.. tapi baik gak pasal hilang stress dan kdg² puas hindarkan pekara² yang lebih buruk! Ok! berbalik pada petikkan atas tue kan.

Pendapat aku adalah ---> mmg sial kimak dan babi ditujukan melalui tuju² tanpa kurafat aku hantarkan kepada pemangsa yang telah menjadikan "Wan Mizer" mangsa beliau! Hanya memandang kepada 1 sudut dimana hanya yang berupa paras menawan dan handsome + berduit dan senang bagi kaw duit setiap kali kaw nak + memandang darjat yg kOnonnye kaw jerk yang tinggi mulia dan lawO!!!! kan kan kan... argh bullshit ey minah... otak kaw pegi mana? masuk kubut kasi "seret" kaw punya darjat + duit + rupa kaw + prinsip yang ntah pepe².

Kehidupan yang telah diberikan bukan utk dibangga² kan ia adalah bOnus untuk memudahkan kite berbuat baik sesama insan! Yes, Nobody perfect tapi itu bukan alasan untuk kaw condem org lain setan! YEAH aku bukan tuhan yang layak menghukum siapa kaw dan dosa pahalanya kaw tapi kaw TUHAN ke? menjatuhkan air muke org dengan menghina adalah perbuatan "J" (jijik) ok. Kalau kaw rasa org yang alim dan bermuka baik adalah org yang patut dimuliakan mmg dasar otak kaw jenis otak "babi" wah mengalak aku maki org ey... kepada yang tuan punya petikan sOrry aku over excited plak.

Typical Malay <--- please lah dah bapa kali utarakan ayat tu.. muak dan benci aku! bangsat betul...

p/s : kepada wan.... lu santai sudah g cari org lain ramai lagi nak lu...xpun g masjid insyallah jumpe ayat² cinta @ ketika cinta bertasbih dalam tu wakakaka..kalau org tu sudah menghina jgn di layan... teruskan kehidupan tanpa lelah! ok!

sekian.....


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...