Monday 18 April 2011

Drama "YM" ---- mmg nice....suka? mestilah

Ahaks!

Salam readers,
Harap sihat² sentiasa semuanya.....kali aku nak bebel pasal drama bukan drama king @ queen tapi drama dunia "YM". Mesti ramai dikalangan anda² yang sedOr @ buat² xsedOr dgn drama² yang mendatang kepada yang main ym la kan..

Drama itulah inilah,
yang gediks, yang mcm haram, yang pijak mic, yang memaki, yang bercinta loya, yang duk semak sana sini, byklah halnya. Aku xckp aku nie baik kdg² aku pun buat gak, tapi xdelah dlm golongan over!

mendelah mereka² ini mcm aku dgr cite sana cneh......
sebab tu aku katakan drama ym ni nice! (dalam keadaan memerli)

Bila ada lelaki baru mulalah yang perempuan merOyan!
Bila ada perempuan baru yang lelaki plak merOyan!

Tapi jgn silap kdg² bila aku open statement mulakan ada nyamuk² bawak cite kata aku jeles pasal diaorg xngorat aku lah aku jeles pasal aku xdpt perhatian dr yang lain WTF. Yang pernah aku kesah pasal semua tu, aku masuk room sebab nak happykan diri bukan nak kutuk nak berdrama kat ym nie.... bodo tu tolonglah simpan² semak pla bersepah dalam room ym tu!

hahaha.....

sudah kepada yang terasa tu maaflah bukan sengaja nak cari pasal tapi aku terasa nak menulis dan kebetulan issu ada kan. Lagipun layaklah muka kowrunk kene perli @ tegur org lain. kdg² kite nie xsedar silap kite dimana jadi kengkawan yang mcm aku nielah yang patut kowrunk berterima kasih! hahahaha kaedahnya.... perasan! dah beso semua guna otak ok!

chOw!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...