Friday 20 May 2011

Kami akan KEMBALI

Ahaks!

aku jarang menulis sesuatu yang agak pedas dlm tumblr, ini kerna blogspot kat kelas wa nie xbley nak bukak so tulis lah kat tumblr nie. yes mungkin kesepian yang aku dan rakan juang yang masih ada dah terlalu lama, ramai tertanya2 mana kami pergi? kenapa sepi? bila nak mulakan kembali? ——-> senak mak nak jawab sebab masing2 ada alasan tersendiri. Tapi semua itu bakalan terjawab sebab aku rasa mungkin kami akan mulakan sedikit demi sedikit mengorak langkah untuk kedepan dgn image yang lebih matang dan clean (kaedahnya). Diam x diam dah hampir 3tahun kami bersama ada yang dtg dan pergi ada yang dah xturut serta atas perlbagai konflik dan komitmen yang xdpt nak dielakkan.

Harapan aku ialah untuk menggunakan peluang ini sebaiknya dan mungkin menyambung apa yang tlah kami mulakan, dan juga inginkan sokongan dr anda yang merasakan kita sehaluan walaupun idealogi kite berlainan :) perancangan demi perancang telah dibuat tgu masa dan ketika untuk beraksi. Kepada yang tidak stuju dan mengangap kami poyo @ beriya “TERIMA KASIH” anda memberikan kami lebih bersemangat untuk berjuang.

KOMA SEPI? owh tidak……kami akan kekal nama asal kami tapi dengan maksud yang berlainan :) tidak terlalu berat untuk dipikul. Aku harap segalanya berjalan lancar seperti yang dirancang. Insyaallah.

gfadhilah ( ALC )

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...