Sunday 14 August 2011

Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2

Sinopsis

"Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2," pengembaraan yang terakhir dalam siri filem Harry Potter. Gerakan gambar acara yang dinanti-nantikan adalah kedua dua bahagian panjang. Dalam acara kemuncak epik, pertempuran di antara kuasa-kuasa baik dan jahat dunia wizarding escalates ke dalam perang habis-habisan. Pertaruhan tidak pernah lebih tinggi dan tiada seorang pun yang selamat. Tetapi ia adalah Harry Potter yang boleh diminta untuk membuat korban utama sebagaimana yang menarik lebih dekat dengan Poker climactic dengan Lord Voldemort. Semuanya berakhir di sini.

Genre : Family
Official Site : http://www.harrypotter.com
Director : David Yates
Cast : Daniel Radcliffe, Rupert Grint, Emma Watson
Penulis : Steve Kloves

Release Date : 15 Julai 2011

[ Filem ini best lah....sebab aku mmg ikuti harry potter dari 1st dan aku nak taw apa yang Ending cite ini kalau x tgk sia² jerklah. So..impact dia ok lah... tapi kalinye cite tgk skali jerk dah ok xdelah repeat nak tgk balik just nak taw ending dah taw dah! so a bit slow lah cite nie BAGI aku la... kOwrunk aku tatawu lah. erm... dari 5 aku bagi 3.5 la.... ;) ok! but...its all end! ]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...