Saturday 20 August 2011

"Sikap Manusia"



Assalamualaikum Reader,

HELLO!
So pengenalan untuk label "Sikap Manusia" diwujudkan oleh aku sendiri kerana ingin berkongsi + bergossip (bukan mengumpat) + muhasabah diri dan buka minda AKU, kengkawan, pakcik makcik, datuk datin, adik, akak, abang, dan apa pun panggilan yang wujud dikalangan kita nie termasuk "B" "honey" etc.

OK.
yang membuatkan aku tetibe merepek nak buat label ini adalah kerana tempat aku pratikal nie, mcm² org dah aku jumpa yang begini yang begitu dgn staff pergi ke customer. Ruang ini bukan untuk perangai -VE tapi +VE juga, jadi xdelah ruang ini dianggap prejudis @ mempersoalkan hidup org @ diskriminasi @ BERAT SEBELAH KAannn!

So...... jumpe di VOL² yang kedepan guys! :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...