Friday 23 December 2011

One More Time - Richard Marx


Nothing I must do
Nowhere I should be
No one in my life
To answer to, but me
No more candlelights
No more purple skies
No one to be near
As my heart slowly dies

Chorus:
If I could hold you One More Time
Like in the days when you were mine
I'd look at you
Till I was blind
So you would stay
I'd say a pray each time you smile
Cradle the moments like a child
I'd stop the world if only I
Could hold you one more time
Mmmmmm. . .

I've memorized your face
I know your touch by heart
Still lost in your embrace
I dream of where you are

Chorus

Dia : U dgr lah lagu nie......
Aku : Lagu apa nie u?
Dia : Lagu nie i suka sgt dgr....i tatawu nak bagi u lagu pe.. so i bagilah dgr lagu nie....
Aku : Owh lagu nie sedihnya..... :(
Dia : Yes, Sebab tu i xboleh syg dan cintai orang lain sebab kesan yang dia beri pada i xhilang lagi dan kerana inilah... i xboleh nak syg kan u.... i rasa bersalah sgt dgn u, i dah cube sedaya upaya untuk sygkan u....tapi i cant :( pls maafkan i...
Aku : Owh, :) kalau dah u ckp mcm tu i hanya mampu senyum.... (walapun hati aku mcm nak pecah dgr pengakuan dia)

* Last² aku merintih berseorangan sakit nie.......... berkOrban xsalah....xpelah aku ikhlaskan perasaan nie pergi... :) terima kasih En.F

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...