Friday 16 April 2010

aDuh sakItnye

Aku tibe dirumah setelah seharian di Pasir Gudang. Pada tuna a.k.a terunabersahaja ( hutak kamu aku xkol, aku kol tapi xdpt giler! skunk aku yang majuk balik >:p ). Aku balik mcm biasa sambung duk depan pc buat kerja² yang stil pending, tapi dalam² buat keje aku terima 1 panggilan yang aku sgt xsangka sgt². Panggilan itu buat aku terasa menyesal sgt akan tapi kerna kerinduan terhadapnya buat aku angkat gaklah phone dia tu. Rupanya bukan dia tetapi ISTERI dia yang bertanya mengapa aku gangu rumahtangga dia?! Puas aku menerangkan sehingga ketahap aku terdiam dan xnak ckp pepe :( hanya diam dan dgr tomahan dan penghinaan keatas diriku. Dalam aku dgr sore isteri dia, aku dgr sore dia yang berkata "yang bukan salah dia" aku menangis dan terus menangis dalam kesepian. Aku taw dia xbahagia bersama pilihan keluarga dia tapi aku xbley buat apa² aku hanya mampu mendgr dan mendoakan kebahagian dia walaupun hakikatnye aku xpnah bahagia sejak kehilangan dia. Selalunya lau aku kene maki org kene hina dgn mende yang aku x buat aku melenting tapi kali ni aku sepi tanpa biacara. Skunk aku teramat sakit dan sgt terseksa aku kecian ngn dia dalam masa yang sama aku juga sakit. Mengapa kehidupan ini sering kali tiada ketidakadilannya. :( Tolonglah Ya Allah, bebaskan penderitaan ini aku xsanggup.......

1 comment:

  1. hukkkk :'( siannye akak~ adoila.. npe ngan wife die tu?? akak manede contact die lg kan?? ape sak pempuan gitu.. pantang seh pempuan ske maki hamun xmemasal gitu.. lau d beri peluang tampa,nak bunoh je tros :'( sabar heh kak :'(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...