Thursday 15 April 2010

Seharian D`Pasir Gudang

Today aku satu hari sak kat pasir gudang, lepak kat cafe kawan chatez aku yang dah hampir 3tahun berkawan bernama kuasa.master a.k.a pub. Aku jugak bersama miss.anyss a.k.a bb hanna adik angkat aku yang tersayang. Hayat Kopitiam nama tempat yang aku lepak ni, bagi aku tempat ok. Makanan plak sedap yum yum....dapnye :P tadi tengahari aku makan nasi + ayam lemak padang so damn goOd..sentuhan org yang pakar masak. Disini pelbagai makanan disediakan dari sarapan pagi hingga lewat malam sekita waktu 12tgh malam. Nasi Campur biasalah tengahari, macam-macam lauk sey ada rabak sak nak pilih lauk dia. Kuih muih yang disediakan fresh bukan tempah tetapi sendirian berhad :P air pon baik gak di tambah pembuat air yang kuit miut bernama haikal. ahaks :P aku plak bley cucimata tgk abang-abang yang berkerja disini aduh yang hensem yang kiut yang tua yang muda seme ada. So sape yang kat area-area cneh singgah lah mkn kat hayat kopitiam ni yg berada di bangunan kastam dia betul-betul depan Johor Port. Sekian sgt mls nak teruskan pasal nak bikin keje lain :P

2 comments:

  1. Haaaa ... dah kenapa kamu ni giler....dtg sini tanak call langsung bagitau.. !!!!!!! aku majuk !!!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...