Thursday 22 April 2010

apAkAh A.R.A.B in love?!


Apakah A.R.A.B in love?!

Sebelum ni aku pernah post bertajuk
S.A.H.A.M = sex adalah hak asasi manusia. Jadi A.R.A.B in love ini juga 1 istilah @ ungkap yang telah diguna pkai oleh aku dan sesetgh rakan² ku disini. Bermula idea ini timbul apabila Prof kerky dan Prof Addskull berdiskusi (berbincang) tentang soal CHENTA DAN PERHUBUNGAN yang berlaku di sekitar kehidupan mereka serta rakan² yang lain, timbullah ungkapan @ istilah A.R.A.B in love. Pasti all reader tertanya mende jadah A.R.A.B in love ini aduh! Jangan mengeluhlah kawan ahaks! Just chill and relex sua..


A.R.A.B in love
adalah

A - ALL

R - RELATIONSHIP

A - ARE
B - BUSTARD


IN L.O.V.E
ahaks! <--- kenapa aku state kan in love sebab lau x statekan nanti ada plak comment dari ANONYMOUS yang prejudis @ mempersoalkan tentang ungkapan ini.


Contoh : all relation?! habis relation antara mak bapak adik² kaw @ kengkawan kaw BUSTARD gak ke?! <--- lebih kurang cmni lah bunyinyer! ahaks! Ok kite sambung ey, kenapa aku setuju dengan istilah A.R.A.B in love ini bukan sebab aku frust ke @ kecewa sampai nak bunuh diri @ yang melarikan diri dari kehidupan normal ku @ aku tersangat marah sebab org xbley nak terima dan sygkan aku. Tapi sebab aku rase BULLSHIT dengan penchenta² HIPOKRIT (lelakidan perempuan) yang kononya "I LOVE U sayang" @ "i terima u seadanya" ahaks pentipu!!

Adanya memang HOBI @ bertujuan seperti :-
  • Mempermainkan
  • Pisau Cukup a.k.a Kikis Duit
  • SEX
  • Membalas Dendam dan sebagainya.
Jadi kepada sesiapa yang berkaitan dengan pekara² di atas xkire gender kowrunk tu lelaki, perempuan, gay or lesbian event kunsar pon kenapa mesti mengunakan CHENTA sebagai permainan kowrunk ekh?! Lau nak SEX ckp jerk "eh i nak main ngn u boleh" @ "sebenarnyer i ngn u ni bukan free taw!" xboleh?! Mesti nak bunga² bagai dan sebagainya. TAK PERLU semua tu. CHENTA itu kan indah untuk dirasai oleh setiap insan yang ada dlm muka bumi ini CUBA lau mende² ini terjadi kat btg hidung sendiri!! Barulah time tu kowrunk rase diKIANATI <- betul ke aku eja ni?! lau silap sorry ey ahaks! Tak payah nak story pasal DOSA PAHALA HARAM HALAL masing² dah besar boleh pikir sendiri. Aku xlah kata aku fedup ber tapi aku fedup dengan situasi yang diatas tu. Aku masih memerlukan CHENTACHENTA tapi buat masa ini JIWA aku seolah MATI dengan kata² CHENTA dan HARAPAN yang berkait. Kepada yang dan PERNAH tlah sedar dari kesilapanya ALHAMDULILAH sebab tidak berlaku KEJAM lagi. Aku juga bukanlah sempurna mana pun, ada juga kesilapan yang pernah aku lakukan dahulu dan mungkin ini balasanya. WHAT YOU DID YOU GET BACK (lagu scorpian xsilap aku) kehidupan seperti RODA. Sukar untuk mencari kesempurnaan diri kerana siapa jerk yang sempurna?! Hanya yang maha ESA kesempurnaan terpaling lengkap tiada tandingan. Aku mintak maaf jika artikal @ statement aku ni menguris @ adalah hamba allah yang bakalan terasa apabila membaca aktikel ini. Aku pun terasa gak dengan penulisan aku sendiri ahaks! Sesamalah kite chill dan renungkan KHILAF dan mula menghargai INSAN di sekeliling kita. Pada siapa yang nak sambung @ memberi pendapat @ menulis tentang yang sama dipersilakan pendapat @ kritikkan perlu utk teruskan kehidupan bukan sempurna tapi lebih baik dr sebelumnya. SEKIAN dari ku. .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...