Thursday 22 April 2010

kEgIaTan d`malaysia:10 di dInI pAgI

Seperti yang kalian semua tahu aku baru lepas post pasal makanan di johor, then aku sambung lepak room kelihatan RANGGA, AILYSHAKEY, AKU (GEGURL COMEL) DAN PAK U ALL yang masih aktif. Sebenarnyerkan inilah hakikat pepagi org tidow kiteorg melalak ahaks! dulu meriah ramai meen ada lisse ramai lah tapi skunk dah suram! Aku merindui kamu semua... Sambung, memang xsenonoh lah kami ni ahaks, melalak wat lawak bodo! sgt mengasyikkan. Rangga pagi ni agak biol dia sing lagu yang xpnah dia sing :))=)) gelagat pecah perut aku! aku plak bley sing lagu jalil hamid lagi. Pak u pOn bangat bely tahan gak....dOuble meaning ahaks. ALIYshakey mengelarkan diri dia RANDY JACKSON version pompuan dan dia sgt kelakar ahaks! yang penting pagi ni semua BIOL MENTEL SENGAL ahaks! aku ske :X LOVE U ALL :X

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...