Friday 23 April 2010

dIrIkU --> tag dari serAi

my rEspOn tO sErai and sEz :P

ehEm² ok aku baca pOst serai dan sEz telah membuat pOsting yang sama, jadi aku pun nak buat gak! Pasal pentipu² nie kan biasalah semua nak PLAYSAVE (omputih kata) ramai antara kengkawan kita yang tipu tentang status mereka, aku sedar semua tu tapi xperlu sampai tahap buat mulut mengata dan mengumpat ahaks! kOwrunk ini kElakar ey. . . mcm aku nyer pOst sebelum ini tentang kengkawan kan. Agenda <-- 1 pekara yang sukar dilihat bila berhadapan dengan kengkawan. Bila ada AGENDA adalah pentipu xkirelah status tgl mana mcm², aku plak rasenyer xde tipu pepe tentang diri aku pasal aku tahu lau tipu pun lambat laun pasti org taw nyer, pasal perangai xpyhlah ckp. Kalau ada yang kata aku ni palsu ke hape ke kisah mende aku. Janji aku jadi diri aku! bukan org lain.
  • Nur Fadhilah bte Md.Hayadzi
  • 23 tahun
  • 26 mac 1987
  • No.ic - xperlulah wat hape sampai ke IC plak ahaks!
  • aku mmg johorean stay kat bandar baru uda. 01 <---- ic tgh aku :P
Aku mmg blom kawin pastinye sebab aku tatawu nak kawin ngn sape dan skunk xde calon utk kenkawin ni. Pasal dara ke x aku rase bukan issue yang perlu di bicarakan HAK MASING² ahaks! Aku harap jangan berkawan kerana agenda @ menipu tentang diri sebab lama² org taw gak! dan jgn buat mulut pada org² kang org buat mulut kat kOwrunk plak mcm mana?! DAH BESAR PIKIR SENDIRI EY HOTAK ADA GUNA! sekian :"> tq <-- ikut nada bro hero ahaks!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...