Saturday 24 April 2010

kEnapA ekh?!


Aku tatawu apa harus aku buat! aku sangat buntu dan kali ni buntu sangat... Aku sendiri xfaham dengan keadaan yang aku lalui bersama dia, mengapa terasa sangat sakit ni :( Ya ALLAH tolong aku, kesakitan kali ini teramat bisa buat aku tangung. Aku sedar aku selalu sakit kan dia dulu, tapi skunk aku kesal dengan segala²nya. Tapi mengapa DIA menghukum ku begini?! SAKITNYER. . . Aku muak dengan semua ini TOLONG NYAHHHHkan segala kesakitan dan penyeksaan ini!! Aku rela mati dari disakiti secara perlahan begini, aku tiada nafas aku tidak nadi aku tiada jiwa kesemuanya hilang. Kegembiraan aku hanya mainkan pentasan realiti bukan kebenaran dr dalam diri yang gelap malap dan kosong. Ya Allah kesakitan inikah yang harus aku tanggung kerana kesilapan aku yang lalu :( Sangat perit dan aku juga takut menghadapinya apabila mengadap mu nanti! Tekanan ini sering ku rasa.. dan kemurungan yang berpanjangan membuat aku lebih kearah ingin menamatkan kehidupan ku! Tetapi adakah ia berbaloi :( pasti tidak! Kenapa ia terus menyakiti jiwa yang telah lama mati............... TOLONGLAH PERGI!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...