Tuesday 27 April 2010

Thanks Malaysia:10

Maaf lewat untuk pOst kan tentang GATH M:10 di kuala lumpur sebab aku baru ada masa dan otak aku baru berjalan. Gath yang diadakan pada sabtu : 24hb di kualau lumpur wOw sangat terbaik, walaupun aku sampai agak lambat sehingga xsempat lepak di kg.baru bertemu yang lain. Yela aku dtg pun last minit itu pun sebab RANGGA KUWH kejut suwoh pergi gak, jadi dgn kepantasan yang aku ada aku g gak kl...sampai dlm kol 11.40 mlm dan jumpe mereka di KTV depan time square. PENAT sak...but akhirnya aku berjumpa dengan org² yang telah sekian lama aku ingin jumpe. MEEN dan LISSE mereka adalah kawan pertama ku di m:10 yang tegur aku dan sudi berkawan dgn aku barulah aku mengenali yang lainyer ♥ yang lain mcm xsangka dpt jugak bertemu setelah lama berkenalan di ruang cyber. shida,ubi,gelak,amie,supa,aily,june,minah,meen,lisse,hazu,rangga,pak u,zam,pak yas,slamber dan lain² yang tidak tertulis maaf ye ♥ best best best ♥ ahaks! ecknyer plak g ulu yam! alamak hebat ey pertama kali pergi siak...wa jakun! thanks too pak u dan rangga sebab berkorbankan masa untuk gurl dan shida ♥ sgt hepy....SYG KAMU SEMUA ♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...