Monday 5 April 2010

Malaysia:10 terbaik!

Assalamualaikum....

kehadapan kekasihku... ahaks dah mcm nak tulis surat padahal blog jerk :P ok serius² aku main ym ni dah agak bertahunlah dr 2004 hingga skunk ni, ramai gak aku kenal kenalan² ym yang baik yang kurang kebaikan yang hiprokrit yang mentel yang sengal sewel biol gile² seme ada mcm² ragam, kalau cite pasal room plak bersepah dah room aku jalan! dr seletan ke utara siap ke pantai timur, room tetap aku ada johor7 dimana room tu adalah room yang sgt best dahulunyer, tapi skunk kusam seme mmb² dah xde. Ada yang lari ada yang pencen! bila aku menapak di Malaysia:1 dahulunya sebelum jadi malaysia:10 ahaks :P ramai aku kenal....kebanyakkan mereka lebih dewasa dr aku! itu yang membuat aku hepy....sebab perkongsian pengalaman idea serta ragam yang sgt berbeza dan matang! lagi 1 pasal room tu ske karaoke memandangkan aku ske melalak gak! pada rakan² yang mengenali gurl dan baru gurl kenali.... gurl sgt hepy! dr mula hingga kini kamu seme sangat terbaik! tapi... dr hepy² ada gak kesediihan.... seorang dr mereka tidak lagi aku temui, tatawu kemana dia sihatkah dia, walaupun aku jumpe dia skali jerk! dia tu kire mcm org giler yang romantik lagi sengal! abg aku yang sorang tu TUNA a.k.a TERUNA BERSAHAJA :) aku rindu kat kamu bro.....

sekian jerk kot nanti lau aku nak taip lagi aku update jerk ok! tq

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...