Tuesday 20 April 2010

mEncarI kEkUatan


Petang ini aku merasakan kondisi gelombang emosi ku yang xstabil, semangat yang menurun umpama tanah runtuh. Aku ingin mencari kekuatan yang EXTRA buat menjadi benteng dalam kehidupan ku tapi mungkinkah wujub kekuatan EXTRA yang aku impikan?! @ ia sekadar angan² kosong yang aku wujudkan. . . ahaks! aku sendiri tatawu. Tetiba murung aku kembali ntah kenapa mula memikirkan yang nggak² tentang family, kengkawan dan aku sendiri. Mungkin sebab aku sunyi kot tapi tadi aku lepak kat room mcm biasa tetap gelombang ini tidak berubah, aku rindu ke?! nyampah ke?! marah ke ?! suke ke?! benci ke?! arghhhhh s#*L malas aku nak fikir tapi tetap bermain dalam kepala hotak aku ni. KUSUT! ! !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...