Monday 14 June 2010

FWC - Victory tO GERMANY

Congratulations
♥ GERMANY ♥

13 JUNE 2010
Algeria vs Slovenia 0-1 [ 7.00pm ]
Serbia vs Ghana 0-1 [ 10.00pm ]

Aku tak tgk game Algeria ngn Slovenia sO xbley nak komen apa². Tapi perlawanan Serbia menentang Ghana aku tengOk, ternyata Ghana bukan calang² team sampai Serbia xdpt yang kejar diaOrangnyer permainan pantas dan laju. Asamoah Gyan penyelamat Ghana setelah menjaringkan 1 gOl pada saat² akhir. Ahaks! But GHANA have to face germany bcOz there same grOup "D".

14 JUNE 2010
Germany vs Australia 4-0 [ 2.30am ]

YEAH! The Best Team of mInE ♥
Aku bet kali nie 2-0 tapi tak disangka 4-0 sangat menarik perlawanan tadi, tapi aku wase pelawanan tadi paling byk card kuning dilayarkan card merah pon ada 1 tapi merah tu milik pemain Australia. Aku tgk tadi pengadil agak "buyers" tapi xkisahlah janji bukan team kesygan aku GERMANY. Gol pertama oleh Lukas PODOLSKI (8') ikuti oleh HERO aku Miroslav KLOSE (26') seterusnya Thomas MUELLER (68') dan CACAU (70') <--- mamat nie baru masuk trus bagi gol 1. Now dalam group "D" Ghana dan Germany berkongsi mata 3 beza dia just GF( goal for)

♥ Germany yOu the best ♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...