Sunday 13 June 2010

WORLD CUP 2010

Walaupun aku lewat 2hari update pasal FIFA WORLD CUP 2010. Kowrunk tahukan world kali ini buat kat South Africa. Peh lau sesapa ada astro bley lah tgk dia ada tunjuk daerah² South Africa ini, giler syOk lau ada sesape nak bawak aku bercuti g sana bley gak. ahaks!

11 JUN 2010
Ok² back tO FIFA WORLD CUP match opening SOUTH AFRICA vs MEXICO 1-1 pada jam 10.00malam dan URUGUAY vs FRANCE 0-0 pada 2.30pagi. Komentar aku pada team² nie, biasa jerk main ske buang bola. tapi paling mengecewakan adalah france aku tatawu nape diaorg main mcm haram J. Tapi xpelah nak buat mcm mana kan. Pada South Africa kOwrunk menang nasib jerk, lau x mexico yg menang 2-1 tapi goal mexico pertama dikira outside! tang mana Outside tatawulah sape yang tgk match tu diaorg tawlah perasaanyer.

12 JUN 2010
Korea Republic vs Greece 2-0
Peh! aku xsangka seyes! Lee Jung-Soo and Park Ji-Sung <--- hero korea pasal diaorg yang goalkan, komentar aku terhadap permainan match nikan. bolehlah.... korea byk menonjol berbanding greece. Kalau xsilap aku greece dulu penah menjadi gah tapi aku lupa tahun bape ahaks!

Argentina vs Nigeria 1-0
Nie mmg aku tgk dari awal dgn kengkawan aku kat Osman mamak. Argentina byk giler peluang utk jaringkan goal yang lebih byk sebanding angka 1 tapi... aku tatawulah messi sgt baik permainannya mantap ♥ aku ske! Tapi yang buat aku bengang dgn seorang pemain argentina yang patutnye xlayak jadi 1st eleven 9 Gonzalo Higuain <-- ni mangkuk byk buang bola aku xfhm si maradona tu pikir! Tapi oklah.. argentina menang dgn goal dari Gabriel Heinze yang mana adalah gak 1 angka!

13 JUN 2010
England vs U.S.A 1-1
Ahaks! aku mls yang komentar byk² pasal diaorg nie. Main ok² jerk xdelah mcm france main smlm hahaha.. tapi aku tgk kat umh pasal ayah xbagi aku kua tgk kat mamak. But aku gembira sebab aku menang bet pelawanan ini... pasal seri hahahaha..... APIS, SYAMEL, NUAN, LUTFI and EPUL thanks... duit sy punya ahaks! tgu mlm ni.... my FAV team GERMANY vs AUSTRALIA bapa mahu taruk ahaks kasi bilang ey.... THE END

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...