Wednesday 14 July 2010

mCm bAgUs!

ahaks!

Tetibe aku rase aku nak meluahkan sesuatu yang mungkin ada org terasa tapi aku xrase dia akan baca blog aku. Jadi kaedahnya...haruslah aku bagi sedas dua untuk tatapi reader² yang setia. Beginalah permulaan yang baik setelah itu apabila berjumpe sgt memualkan aku jugak teman² baik ku. Berbual mcm dia bagus ey, then ada dikalaan kengkawan dia yang sgt PERVERT sampai kami semua sgt rimas dan menyampah! mcm mana ey kaw sebagai seorang yang diberi tanggungjawab itu melindungi dan menjadi pemimpin tapi kaw sendiri yang menghancurkan istilah itu. Buat malu kaum kaw jerk ahaks! aku xmarah just saje buat gempak. pasal aku xde topik nak post so aku wase baik aku post tentaang kaw dan teman² PERVERT kaw. Sekian.

p/s : Aku taw xsetiap manusia tu sempurna tapi tOlOnglah hormati seseorang insan yang sekaum ngn mak kaw. Walaupun ada diantaranya tidak lagi suci @ jahat yang diperkatakan jgnlah jadikan itu alasan itu kaw PERVERT! dasar SETAN punye JANTAN. amek kaw... ahaks!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...