Wednesday 14 July 2010

Sakit ANGAU

Assalamualaikum reader,

Lamakan aku xmembebel dan memberi ungkapan² giler @ luahan² sewel aku ini kat blog. Balik² lirik, world cup, movie, event so skunk ini aku nak bebel jap pasal ANGAU. Ia adalah satu penyakit yang aku sendiri tatawu ada ubat ke tidak. Angau ini kan biasanyer berlaku apabila terlahir 2 perasaan @ lebih tepat ia biasa dikaitkan dgn kehadiran CINTA. Aku sendiri penah rasa angau tu tapi biasalah xlama angau tu. Lagi 1 jangka hayat panyakit angau ini xlah lama mana, selagi ada madu dlm percintaan tu adalah angau. Bila hilang cinta itu ahaks! HABIS sudah. Angau ini kan boleh buat kita separuh gila.

Cth ANGAU :
  1. TidOw tak lena
  2. Mandi tak basah
  3. Makan tak kenyang
  4. Selalu tgk hp ada msg ke x?!
  5. Selalu senyum sensorunk
  6. dan lain²
So, jika kOwrunk ada antara 6² nie kan maknanya kOwrunk dah angau. Contoh pada kengkawan² aku yang sedang bercinta dimana saja anda berada, baca @ tidak ahaks! tahniah anda diserang penyakit angau. Ubat dia sendiri kaji! hahahaha.... sO selamat berjaya menukarkan perasaan angau itu kepada perasaan CINTA yang sejati sampai ke akhir hayat. Inasyallah. Sekian

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...