Tuesday 3 August 2010

D.I.Y <-- apakah?!

D.I.Y?D.I.Y?D.I.Y?D.I.Y?

Mesti ada dikalangan kOwrunk yang tertanya² mende jadah D.I.Y nie. Buat yang tau tu bagus! Yang blur @ pernah dgr perkataan D.I.Y tapi lansung tatawu makna D.I.Y inikan skunk aku kasi taw kOwrunk ey.

D.I.Y bermaksud Do It Yourself dimana mende² yang kOwrunk buat sendiri

cOntOh :
- Pakaian ( Baju,Dress, dll )
- Seluar
- Beg
- Dll....

D.I.Y ini juga dapat meminimakan perbelanjaan dan sgt² jimat serta kOwrunk bOleh bergaya dalam masa yang sama. kengkawan aku ramai yang jenis² D.I.Y nie.... cOntOh ey kain pelekat yang lawa dan tidak digunakan jahit jadikan beg. Baju yang xbape nak style diOrang tukarkan jadi dress @ baju yang style. Seluar jeans lama olah jadi pencil bOx @ yang paling best diOrang bikin kOcek jeans tu jadi beg letak External Hardisk?!!! wOw hOw cOoL is that.... ahaks! Dari kOwrunk beli barang² kapitalis yang mahal² bazirkan duit baik kOwrunk tapi pencipta kuakan barangan kOwrunk sendiri! amcm... baik x? nanti aku update barang² yang D.I.Y oleh kengkawan aku dan cara² utk bikin barang² D.I.Y kat blog. Nantikan dan bOleh kOwrunk cube!!!!!!

2 comments:

  1. awek2 d.i.y sgt turn me on.especially kalo die bg present kat kwn2@ bf2 mereka.huhu.d.i.y tuh sgt menjana minda utk lebey kreatif.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...