Tuesday 10 August 2010

isSuE kEngkAwaN part III

Ahaks!

TengOk dah timbOl balik tOpik nie....Baru² niekan aku mengalami situasi yang best dan yang xbest bersama kengkawan aku.Yang bestnye minggu lepas aku habiskan masa aku dengan kengkawan a.k.a family aku didalam kOlektif yang dulunya rengang disebabkan kOnflik. Walaupun bilangan kengkawan a.k.a family kOlektif xbape lengkap sebab ada yang berjauhan xdpt bersama itu yang sedihnyer.

Ok balik pada issue kengkawan yang xbest..
semalam aku dpt panggilan dari my bff dia meluahkan perasaan dia dimana dia menyatakan bahawa dia agak tertekan dgn sikap sesetgh org yang xbley simpan rahsia dan campur tgn hal org lain. Aku nie malas nak campur gak tapi yang kene tu bff aku sO aku kene berjuang utk bff aku! kalau kOwrunk mesti bikin mende yang sama kan³. Aku dgr lah keluhan minah nie dgn penuh semangat biasalah pOmpuan xlepas dari gOssip. ahaks! Lepas dgr aku berpendpt seme xbley pkai. Yang mangsa mintak pendpt org yang tukang bagi pendpt plak yang susah! apa kes and pehal kOwrunk nie?! Yang bermusuh tu lantak kOwrunk lah nak musuh. Tapi jgn buruk²kan musuh kOwrunk pasal kOwrunk tu bukan sempurna mana pOn. Jadikan apa yang bOleh aku katakan, sedOrlah diri kOWrunk tu.... banyak mende bOleh kOwrunk buat. Tak payah sesusah nak jaga hal Orang lain.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...