Friday 13 August 2010

Tetibe aku rasa.....

Aku tatawu kenapa dan mengapa perasaan aku malam nie jadi begini, aku teringat kan si dia yang jauh disyurga. Perasaan yang teramat rindu kalau kamu masih ada pasti kite bahagia bermain² bersama anak² kita seperti yang kite perbualkan semasa adanya kamu. Membina mahligai indah untuk waris² kita. Mohd HAniff saya rindukan pelukkan dan gelak tawa kamu. Dimana tenangan itu sentiasa bersama apabila adanye kamu, panas baran kamu hehe apabila diingat tergelak sambil menitis air mataku. B syg rindu sgt kat b....lau b ada syg xsunyi begini b. walaupun sudah 5tahun pemergian kamu tetap chenta mu tiada ganti. B hadirlah dalam mimpi syg....sebab syg rindu sgt kat b. Al-Fatithah kepada mohd haniff

3 comments:

  1. sedey kan bile teringtkan org yg paling kiter syg?camtuh arr aku fahd.teringt kat arwah mak.bz2 sahur,buka sesama die,masakan die,gelak tawa die,cite2 die.semua aku rindu dow.

    ReplyDelete
  2. satu perasaan yang memang saya tak suka..rindu mendatangkan delusi...tentang imaginasi separuh sedar...yang akhirnya membuatkan sesak dada bagai matinya maruah yang ternoda....sakit...

    ReplyDelete
  3. thanks bOth of u..... kite berkOngsi perasaan yang sama xkira dia adalah ahli keluarga @ seseorang yang hadir dan telah pergi tanpa kita rela

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...