Thursday 31 March 2011

arghhhhhh!

arghhhhhhhhh!

geramnye aku...

kadang² aku rasa aku nie penting ke?
xkirelah dalam kwn ke hubungan cinta ke atau family!

aku merasa seperti aku nie xpenting bila aku sakit @ susah hati @ susahlah senang cite,
kalau orang lain sakit "tgkkan ey" "comment status ramai²" "jgn mcm tu kecian" habis aku nie?
ish...mungkin aku buruk dan xdelah lawa seperti yang lain, mungkin aku anak yang guna, mungkin aku nie jahat, mungkin aku ini hanya dpt simpati dan xde yang ikhlas bila ingin berkwn @ bersama @ mmg dah dpt aku sebagai family terima jerklah nak buat mcm ne. yelah...perolah terpakse menerima aku. :( aku ada hati, aku ada perasaan, aku ada jiwa arghhh diaorg bukannya amek port! aku hanya menangungnya sendiri sampai stress murung.... :) hidup aku..... siapa peduli...diaorg ada hidup diaorg kan.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...