Friday 15 April 2011

Morning [15 April 2011] - Nafas Baru?

Alhamdulilah,

Sepertinya aku masih bernafas untuk menjalanin kehidupan di bumi Allah yang sememangnya penuh keindahan dalaman dan luaranya. ☺ Setelah 3hari lebih aku dirumah terlantar menangung kesakitan yang teramat sgt, Ya Allah hanya tahu sakit yang ku rasakan ketika itu. Aku diserang demam panas + tonsel yang sudah pun menanah. Agak teruk gak lah xbley mkn sgt minum pun kene paksa sebab kalau aku xminum bertambah kering dah sakit. Tekak aku rasa seperti sangat² bahang dan kdg² rasa pendarahan berlaku kat ctu. Macam mana nak mkn kalau dah telan air liur sendiri pun perit kan? hehe...... tapi Alahamdulilah lepas doc beri injection selama 2hari nie semua makin pulih, mungkin aku xbley bagi antibiotik pil kalau aku sakit paras teruk mcm tu, kene bagi direct masuk darah trus. seksa gak aku nie dah penakut jarum......ubat dia masuk kalau ckit xpe! naik lenguh 2-2 tangan aku nie.....cari urat xjumpe² pasal urat aku halus! wakakakkaa :P

Terima Kasih ku ucapkan kepada yang telah susah payah jaga aku yang ikhlas tanpa lelah karenah orang sakit kan. terutama tingginya darjatnya di hatiku Noraini Mohamed ( anda seorang ibu yang hebat mungkin tiada tandingan tq jaga dila ibu :) ) dan Intan Khairunisa ( Adik, Thanks urut akak basuh luka akak dan suapkan akak mkn maaf kak dila susahkan intan jerk :) )

Ayah (EN mat) - Dila taw ayah jauh sebab kerja tapi thank call dila tiap² mlm tanya kabar, sperti xelngkap kalau ayah tiada dirumah sebenarnya :)

amy dan siti : kowrunk kene pandai² jaga diri, kalau aku xde nanti siapa nak jaga mereka bertiga yang diatas tu? kita kdg² xperasaan kdg² aku sendiri terleka juga dgn kengkawan tapi xsalah kalau kite berkwn, asal jgn lupa mereka sebenarnyer perlukan kite. ok.

untuk kengkawan yang doakan kesihatan aku plak,
tiada balasan selain doakan ku kembali meminta Allah S.W.T membls dgn rahmat yang tidak terkira byknya insyallah AMin...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...