Friday 15 April 2011

Perlukan Perubahan ke?

Assalamualaikum Reader,

Sejak akhir-akhir ini aku banyak mengelamun banyak juga perkara-perkara yang sebenarnya tidak perlu dalam kehidupan seharian aku macam pointless pun ada. Terlalu SEMAK untuk perkataan SEMAK (tiru ckit ayat kwn aku) kdg² sampai aku rasa rimas sgt dengan keadaaan yang berlaku disekeliling aku. Tetapi bukan lah tujuan perubahan nie untuk FAMILY dan KENGKAWAN yang aku syg. Tapi ini tentang aku, diri ku yang makin lama makin sengal dan merisaukan diri aku sendiri (keliru x?) Hurm, Lepas tukan lelaki² yang hadir dalam kehidupan aku yang dah semakin semak dah memeningkan kepala OTAK aku! Better aku hilangkan diri aku dari mereka semua buat selamanya sebab aku xbley bla dgn drama dan lakonan dan nafsu yang ntah apa² mungkin bukan semua, tapi kebanyakkanya mcm tu. So, the solution is just leave them in silent" so that i can rest my OTAK to think abOut something mOre impOrtant right? hais, bunyi mmg kejam tapi mmg xlarat dah....ingin mulakan kehidupan yang baru dan lepas baik dari sebelumnya.


Permulaan dan Perubahan yang ingin ku miliki :

  • Mungkin "patahkan sim card lama" dan "beli number baru"
  • Delete FB sekarang..dan wujudkan FB baru (hurm mcm kene pikirkan lagi yang nie)
  • Perbetulkan diri sama ada rohani dan jasmani
  • Fokus lebih pada study dan kerjaya
  • Bahagiakan Keluarga yang tercinta
  • Lebih matang dari sebelumnya
  • Menantikan "CINTA" insyaallah
Mungkin nie adalah antara² yang ingin aku lakukan....tingal tgu masa dan ketika yang sesuai utk ku ubah segalanya. Kepada readers berikan ku sedikit semangat mu moga daku kuat menempuh segala cabaran yang bakalan mendatang nie.

ok! nak chow...................................


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...