Saturday 30 April 2011

Tergendala.......... :(

Argh!

1st aku nak mintak maaf kepada student² GMP(Giatmara Prima) iaitu aida,piqa,taufiq dan hairi kerna aku telah byk skip kerja aku sebab aku sakit dan mmg xbley nak elak sakit aku nie......

short film "Animal Right" tu setakat nie aku tgk.....
aku bangga ngn kOwrunk!

then... apa nak ckp lagi....

Owh kepada yang bersusah payah risaukan aku hari jumaat semlm.... 29 april 2011
dan bawa aku pergi hospital sultan ismail kerna aku tahap kritikal.... thanks thanks thanks....

to dak² GDA (Graphic Department)
aku syg kOwrunk semua adik²....

to Nashrul : hahahahaha tQ org tua..... :P nanti aku belanja kaw mkn ok!

to Ieka : TQ sebab nagis kerna aku...... hahahaha kelakar la plak.... tapi aku sgt² hargai... dan thanks syg.....aku sygkan kaw!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...