Saturday 30 April 2011

TONSEL!!!!! arghhhhhh.................................

aku kene lagi!

ini kali kedua dlm masa sebulan!

kelas aku skip-----
kerja aku pending-----
duit aku habis-----

aduh, perit sgt demam sampai gigil² telan air liur pun perit.
smlm aku jumpe incik doctor dia kata aku nyer tonsel nie dah start nak nanah balik.
dia bagi aku SUNTIKKAN lagi! :(( arghhhhhh...kali ini kat bontot siak!
aduh aku bukan pikir malu ke hape....sakit wa nie badan jerk besa tapi takut jarum :(

Apapun bila dipikirkan secara matang dan waras pasti ada sebab kenapa tuhan memberikan aku sakit begini, mungkin hint untuk aku berhenti merokok dan muhasabah diri aku kerna terlalu banyak leka dgn dunia. Insyaallah....aku akan cube berubah sedikit demi sedikit.

berjuata² Terima Kasih ku ucapkan kepada ibu ku yang tercinta kerna dia byk berkorban duit dan tenaganya untuk menjaga aku. Ibu adalah ibu terbaik dan tiada ganti buat dilla :')

Ya Allah, berikan aku kekuatan untuk mengharungi kehidupan yang byk dugaan ini. Moga² aku tidak mudah goyang dgn godaannya.......AMIN

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...