Sunday 1 May 2011

isSuE kEngkAwaN : Ungkit?

Salam reader,

Seperti biasa jika tajuk ini muncul hahahaha pasti kOntrOversi!!!!!!!!!

Bermula waktu rest tempat aku belajar,
aku xbapa sihat haritu biasalah aku nie walaupun 24tahun tapi aku rasa mcm dah 42tahun sakit sakit sakit tapi allamdulilah skunk dah makin pulih :) + aku dah mula rasa xnak isap rokok.

Ok back to story,
Time tu time rest biasalah mkn ramai² walaupun aku xde slera dan tatawu nak mkn pe wat alas perut. Jadi aku lepak jerklah dgn dak² yang lunch then lec wanita tunggal tempat aku blajar jOin skali lunch dia duk sebelah aku. Tengah² duk relax cik intan tanye pasal duit aku yang RM20 g air papan yang aku xtuntut lagi. Aku ckplah ala xpelah miss xdehal mende kecik halal sudah, then miss yang kata mana boleh terus dia mintak budak yang patutnyer byOr kat aku tu..... aku xkisahlah aku bukan hadap sgt duit RM20 tu...

Yang aku xPUAS hati tu......
Bila miss mintak depan² org ramai kaw boleh buat muka mcm bagus kaw! lepas tu kaw ckp ala pasal 20henget pun nak ungkit ke? PERSOALANYA sekarang duit tu HAK siapa? kaw dah mkn HAK siapa? cukup bagus aku mintak² dan aku rasa better biarkan dr gadow @ masam muka. Skunk nie lec kaw yang mintak aku plak kaw kata yang mengunkit? xpyh nak tunjuk kurang ajar sgt bro. Jangan tunjuk diri tu dah besar sgt. Orang kalau dah matang xdenyer mcm tu dia sendiri sedOr dia xcomplete bayar. sO deal with it la.......hOtak kaw jgn sampai aku main langkah² jerk pukimak! hahahahaha.... aku xmarah pun aku aku just kesal nape kaw mcm tu?

Ignoran giler, kampungan, otak sempit, bangang, wakakakaka........

tulah kan.... siapa yang baca dan terasa aku mintak maaf dari aku sembur kat muke kaw baik aku menaip. At least xdelah malukan kaw depan org...... wakakaka......

So kepada anda yang berkenaan, jadi lelaki yang gentlemen dan berOTAK tolonglah.

Sekian terima kasih!

2 comments:

  1. gua bace entry nih, macam dgr luahan lu dekat telinga gua.gua rase gua bley susun intonasi care lu ckp tu la beb.hahah

    ReplyDelete
  2. hahaha nazerku...... yeah bebeh.... issue kengkawan akan selalu kua.... haha nanti kan part yang seterusnya

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...