Tuesday 24 May 2011

jiwa terbunuh lagi?

OMG!

Tajuk nak mcm ala² cita "legenda budah setan" alah mcm cite cinta yang sedih nak mampOs!

Ok nOw fOkus,
Aku seorang yang tidak akan putus asa mencari cinta walaupun byk kali kecewa dan direjectkan ahaks! Namun aku tetap mahu mencari cinta.

CHENTA CINTA CHINTA

Ia mudah disebut contoh : "i cintakan u" "i love u" "cinta i hanya untuk u" <---- cer sebut! senang kan? hahahaha...tapi sedar x sedar semua itu hanya ku dgr dr mulut bukan dr hati. Mula² harOk lepas tu pudar dan makin pudar, apa pun xbley! Salah ke aku ingin dicintai dan mencintai? ok sOund sOo damn jiwang, tapi itulah hakikatnye yang perlu aku @ org yang senasib dgn ku. Kami hanya ingin dicintai dgn ikhlas dan ksh syg yg tulus bukan inginkan harta @ apa² yang tidak kene mengena. Hanya "cinta" yang tulus :) Owh indahnya bila bercinta segalanya baik belaka, bergadow dan bersenda gurau sgt mesra. YES aku rindukan semua tu setelah sekian lama aku hati ku tidak diisi dgn CINTA. Kadang² sampai lupa cinta tu mcm maana rasanya masin? manis? masam? pahit? tawar? ntahlah.......hanya tuhan yang taw bagaimana perasaan ku dan sunyi aku apabila aku berseorangan.

Tapi xpe,
aku akan terus mencari tanpa menunggu bila dan tiada gOpOh. Sebab aku banyak lagi mende belum aku capai dalam hidup ku -- kerjaya -- ibu dan ayah -- aku nak bahagiankan dia mungkin dgn itu hidup ku akan lebih berkat dan diredhai. Perubahan itu boleh dilakukan tapi atas kerelaan diri sendiri dan Allah SWT yang maha mengetahui atas segalanya yg berlaku.

Aku pOst stOry nie pasal aku baru lepas di kecewa kan hanya kerna buruk rupa aku dipersoalkan sekali lagi. Mungkin aku bukan org yang indah untuk di tatap mungkin malu. Alasan demi Alasan kaw berikan JAHAT lah KAKI PEREMPUAN lah tapi adakah aku kisah kaw mcm tu kalau kaw betul² ikhlas ngn aku? Mestilah tidak aku pun bukan baik sgt banyak laki gak. Kita boleh ubah bersama? yang aku rasa pukimak sgt...nape mesti gantung kan aku tidak bertali <-- peribahasa ok! class.

Kaw diam kan aku dan iggy aku mcm tu jerk. Aku ni manusia bukan binantang mcm kaw! take note pls! apa pun aku doakan kebahagian kaw cume aku xbley nak maafkan kaw buat masa nie. Aku mmg hati lembut tapi tidak mudah untuk aku memaafkan beberapa pekara yang kejam terhadap diri aku. Kaw kata kaw baik... aku rasa kaw kejam.... sekian!

ok....mls dah nak menaip......... yang penting ---- JIWA KU TERBUNUH LAGI?

TERIMA KASIH


2 comments:

  1. kerana aku seorang perempuan, selalu gagal menceritakan kegagalan yang paling teruk... sabarlah yunk!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...